lärarlunch :)

 hola guyus idag har vi haft lärarlunchen :) de är då man äter avslutningslunch med alla nior och lärarna 8 serverar ;) sen så uppträder lärarna och några elever håller tal :) vi åt ttre rätters var väl ganska gott om man ska vara krässen ;) jag och alice satt mest och asgarva hela lunchen..men det var faktist riktigt kul :) ikväll är det bal! så jag måste verkligen börja fixa mig till balen gaah stress :P  eller jag ska inte åka förrns om 3 timmar men har ju massa att fixa :) ni får lite få bilder jag tog efter lärar lunchen :P
                                         
            alice och elina var jätte söta! (ska fråga alice vad den där posen kallas sen)
                                          
                                          vi var också ganska gulliga :P
                                          
                              fick ingen bra bild på min outfit så tog en bild i ett fönster :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0