dagen/gårdagen :)

hola cutie pies :) gårdagen vet jag inte om jga ska prata om så mycket alltås kvällen jag tror jag skippar att säga ett ord om det..men jag ade kul det är väl allt jag kan säga :) imorse åkte jag iaf till sala för att fira min kära mormor grattis mormor :) mötte även min kära kusin vitamin isabelle där :) vi hade mysigt med yoga och plugg :) isabelle är faktist riktigt grym på yoga så om ni vill lära er så kan jag tipsa om henne fast såklart det är nog ganska dyrt eftersom hon e så grym ;)
          
solhälsning? :P                                                   sen vart det soluppgång

                 
sluta med knäckta fingrar :(         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0