hemma nu bitches :D

kvällen var riktigt lyckad skulle skrivit ner lindas tal i ett inlägg för det var så sjukt bra men får väl försöka för korta hella dagen ;) skolan-inget och säga om ;)¨
det började med att jag åkte till stan och mötte upp lollo och sonia :) sonia och lollo hade nämligen gjort en grej ;) sen dumpade vi av spnia och jag och lollo gick och köpte l´blomma,skrämde jenny och hade mysigt..sen sprang vi in ill 60 där :linda,sonia,marcus och robin satt och överaskade dom :) det var jätte trevlig kväll vi satt ute och pratade sommarplaner så himla härlig känsla ;) sen flummade vi lite som vanligt innan alla drog hem :) super duper kväll :)
                                       
                                  min jätte goda foccacia som jag åt med fanta lemon smakorgasm såå gott XD
                                          
bara för jag har välrdns hetaste vänner :)

blommorna var till linda som fyller år på tisdag ;)

Kommentarer
Postat av: sonia

har du ingen bild på när jag sitter på uteserveringen? :D behöver bilder, suger o inte ha ngn kamera ._.

2010-03-26 @ 22:54:00
URL: http://akvarellcell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0