hiss och diss :)

                                 
1.spotify to I need to say more? I love it
2.påsk det är snart påsklov och påsk jag har alltid älskat påsken sen jag vart liten tycker det är lite små kul
3.kunna många språk är otroligt bra även fast jag bara pratar 2 språk flyttande och håller på att lära mig spanska så tycker jag det är bra och roligt och kunna många srpåk.
                                  
1. fjortisar som är typ 10 år ja det stör mig och troligt mycket när jag ser typ 10 åriga tjer går och pratar om "gud va jag är tjock" 10 åringar som har en riktigt rejäl foudationrand och röker..nej snälla va 10 år...
2.massa plugg jag orkar inte för mycket!

har nog inget mer att dissa för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0