jag har ett för stort ego eller för mycket fritid

idag just idag har jag bloggat i 2 år..fattar ni 2 år :O det är seriöst helt sjukt..jag har anntingen ett alldeles för stort ego eller för mkt fritid..jag är faktist väldigt stolt över mig själv ändå :) jag ar stått emot så fruktansvärt elaka kommentarer och funderat på att sluta såå många gånger men jag släpper aldrig bloggen det är något jag byggt upp från en läsare om dagen till 300 det är väldigt bra..just nu har jag inte riktigt 300 läsare utan mindre men ändå jag e sjukt stolt över mig själv :) jag älskar er som verkligen gillar det jag skriver tycker det är skiit coolt :) pussinusi på alla er :)
                                              
        nångång under det här 2 åren ;) tänk hur mkt bloggen har förändrats eller är det kanske jag?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0