måndag..

hola! det blir ingen träning för mej idag heller :( jag har massa plugg och ska på middag...har faktist lust att träna för ovanlighetens skull.. men idag  har det  inte hänt så mycket haft vanliga lektioner typ sen hade jag biologi prrov det gick väl bra för att vara michelle :)  juste gick in i en lycktstolpe när jag smsa hahhah rolig händelse XD har jäävligt ont i huvudet :(

                                   
                   
det är alltå en lycktstolpe som jag går in i och mitt huvud krossas och det sprutar blod :/ paint och jag alltså funkar inte!


Kommentarer
Postat av: The Antichrist

Hej jag hittade en jättebra kristen hemsida och tycker att du ska kolla in den det är proof att gud existerar

http://www.proofthatgodexists.org/main.php#why-marriages-fail

2010-03-29 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0