michelle loves fridays :)

idag har jag haft det kuuuul :) hih förutom so provet som gick bättre än jag trott :) sen drog jag och alice in till stan åt på max och titta på bio såg "sebbe" sorglig film men sen så ja galet helt enkelt galet kul :)
                                            
                                           nyttigt...
                                           
                                        jag och alice delade på en knarkglass..säger bara wiierd!
                                          

bilder på mig var bara wierd när jag springer runt och åker rulltrapa äter glass och jag vete fan vad jag gjorde ikväll galet kul med min bff bättre kan man inte ha det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0