today!

efter jag kommit hem från grejen tvingade mammma mig att äta -.- inna jag drog till löt och hjälpte till att sälja i vår lilla kiosk :) hade faktist riktigt kul..tittade på innebandy sålde godis och skrattade :) sen drog jag för och titta på en valp som en jag känner (vill inte säga namn för personens skull) såå gullig jag smälte! nu vill jag också ha en liten valp :) men vet inte om jag har tid :/ men iallafall kom hem för 15 min sen? och ska plugga hela kvällen! sen tänkte jag tränna så det blir nog bra söndag kväll inte kul men bra...ser att statistiken sjunkit men det är för att jag har bloggat tråkigt sorry :/
                                                    
                            jennis och lollos mycket sexiga verk ;) dagens outfit :P    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0