vi gillar handbojor XD

jag och linda åkte till ursvik och hade en enklet sagt galen bussresa :P det började med att jag och linda satt ihop i handbojor ohh kinky XD sen gick linda hem till sig och jag hem till nea där vi badade bubbelpool pratade och skrattade :) myyycket mys men det får ni inga pics från hih för min kamra eller mobil funkar inte i vatten hahhaha jag e typ wierd idag XD om jag inte alltid är det äsch nu ska jag ha kul :) pussinusi!
                                                
                                            men oj då vad hände här?
                                                       
                          men vad säger du linda har vi inga nycklar :O OMG
hur ska det här sluta to be continued...
här har vi startat en historia :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: förstår det :P hihi :) Allt bra annars då?

2010-03-20 @ 23:34:49
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0