lollo var här :D

jupp lollo var här :) hon stekte falukorv åt mig till middag :) tyckte jag vart jätte snällt så jag gjorde makaroner till henne :) fast dom faaila lite men skit samma mvg i hemkunskap :D sen så hade vi det jätte trevlig och pratade om allt mellan himmel och jord eller nästan iaf ;) och planerade min födelsedag :D om det blir som plannerat kommer det bli något väldigt annurlunda! men vi får se ;)
                                                    
                                                  e vi inte söta? nu får vi hoppas att plannerna går som plannerat ;)
                                                och vad fan gör jag på bilden :O

Kommentarer
Postat av: Kjetilrebecka

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-10 @ 12:34:23
URL: http://kjetilrebecka.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0