störd helg!

hola guapas! ni har missat så sjukt mycket så får dela upp helgen i 2 inlägg innan jag börjar so vanligt hahah XD men iaf i fredags så var det sista ni läste ett cpat inlägg från min kära linda.. men  efter det så vart det utgång med alice och wedin :) vi träffade några fler senare..men det var vi 3 som drog ut.. Vi hade en väldigt galen /konstig/rolig fredagskväll och natt går vrekligen inte och förklara! på morgonen tvingades jag och alice gå upp tidigt. Vi drog in till stan köpte balklänning :) åt foccacia och drack chai latte och jag försökte piggna på mig..mådde inte särskilt bra men var försökte vara lite pigg :P

                                   lite bilder från i fredags :) tidigt på dygnet :)söt
                    
                        linda var söt :D
                 
                    håller på att bli seexiga XD
                
                       sonia var också söt :)
             
                något fjortis foto som vi tyckte var kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0