om du vill lyckas i livet..

sitter och pluggar..känner att jag blivit mycket sämre på att plugga under senaste tiden vilket jag tycker e jobbigt! så jag ska verkligen skärpa till mig i skolan.! helt seriöst den här gången! jag har inte dåliga betyg men jag vet att jag kan så mycket bättre..nu sitter jag och pluggar mediakommunikation ;) det är ett ämne som jag kanske inte älskar men men har man valt journalistik linjen så är det bara köra på! det är alltså sam/sam jornalistik ;)
                                
 jag mår apbajs! är ganska blek och har tårar i ögonen konstant nu eftersom jag har så ont i nacken! har en värme kudde som hjälper lite iaf!
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0