det är lite kaos

allt är lite kaos just nu :S hela mitt liv är fullbokat och jag blir riktigt riktigt trött.idag har jag gjort stört mycket och har helt enkelt haft äns 5 minuter ledigt, förrns nu.. jag har sprungit runt i sundbyberg gjort massa grejer,trännat,tömt hela mitt rum,kastat i mig mat och försökt hjälpa till och lösas andra problem enkelt sagt helt stört! ska försöka bli lika bra på att blogga igen men nu är det fullrulle i hela mitt liv hinner knappt se dhw! vet att det låter stört..men hinner knappt umgås med mina vänner.mitt liv är under renovering precis som mitt rum
           
ni får en till phoyoboot bild från helgen :D

Kommentarer
Postat av: Tobiasmari

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-03-11 @ 11:04:53
URL: http://tobiasmari.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0