ibland så fastnar jag

ibland fastnar mina tankar..när mitt liv var som bäst..typ. där underbara människor hade kul hela tiden. det fanns ingen sorg, inga falska människor (vad jag märkte av iaf) jag bara fastnar på alla minnen försöker slita mig loss från den utan att egentligen fatta varför visst bra minnen är en skön känsla men när man inser att det aldrig mer kommer tbx så är det som en kniv i hjärtat..många av de människorna kommer jag antagligen aldrig träffa igen..vilket känns konstigt, men jag har bestämmt mig att nu ska jag "släppa" alla dom känslorna och leva i nuet! livet är för kort för att längta tbx och nu ska jag sluta och berätta om alla roliga minnen för mina vänner,sluta att tänka på honom, och bara köra på leva livet!
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0