S10B sveriges normalaste klass?

hola guapas! idag ahr jag vart i skolan och haft samhälles prov fett med kul!!! (nooot) men det gick bra! sen drog vi till naturhistoriska ;) där sprang vi runt och jag kände mig som 10 år igen..fats jag har ju alltid varit lite udda.. körde nån frågesport och hade dream team laget jag ebba och david! det va kul! här e som pics!
                           
                        2 normala snygga tjejer..
                           
                         "ebba du ser ut som gud på denna bild"
                       
                     hahhahhaahahhaahahah dream team!
                          
                      the amazing stol!!! ni smo inte suttit på den har missat nåt ...

Kommentarer
Postat av: Fawsper

Den var kul och sitta på

2011-03-17 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0