ta vara¨på livet

det är ok att va på dåligt humör ..men nu är jag myyycket gladare :) har idag tänkt igenom allt, och jag har kommit fram till att inte slösa energi på folk som får mig att må dåligt :) livet är för kort för det! idag har jag vart halvt "hög" hela dagen bara allmänt flum..men annars har jag hunnit med en massa! vart på "bullen", köpt jeans, trännat på friskis med ebba :D kondition och styrka ;) vart hos taxen mycket trevlitg pratat om allt mellan himel och jord.. och juste! ebba och jag vart bjudna på kaffe på stan men jag vart skrämmde av något jag trodde var en staty vart sådär livrädd och spillde ut allt kaffe... lyckat!

jag och ebba.. på mediakunsapen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0