fredag!! wohooo

eller vänta det är inte fredag?? bloggande jag inte igår?? nej helt ärligt jag PALLADE  inte! ´jag var trött i hjärnan på sämst humör och orkade ingenting! i skolan var 2 lektíoner inställda så vi slutade tidigt :) då drog jag in till stan med bba och gick till piercing studion och pratade lite om min piercing jag ska göra när jag har pengar :D men ta det lungt det är ingen super cool piercing ;)  sen gick vi runt lite :P innan jag åkte till zinken och mötte upp lollo, vi mötte senare upp alice gick en lång promenad inne i stan,pratade och letade shoppingfynd men ingen hitta nåt..sen åkte jag hem åt lite nutella och somna...så j*vla trött! kommer inte ihåg senaste helgen jag sov ut!
                                         
                                        
                        dom här personerna är underbarast i världen! kan skratta åt allt hahah är alltid supere snygga även om dom till och med försöker se hemska ut..jag är lycklig som har 2 bästavänner som e så här underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0