inga bilder :/

hola guapas! igår hade jag det verkligen jätte trevligt!! edt var helt suveränt ;)  Jag var at shams`place vi lagade super god mat! titta på paranormal activity (vet att jag sett den men såå j*vla läskig!) myste massa och lärde känna varandra bättre! soma runt halv fem på golvet okej dtet var madrasser men ändå var så himla mysigt! tog massa fina bilder :/ får se om dom kommer tbx på min kamera sen!!!" HOPPAS VERKLIGEN DET!
                                 det var alltså sham,ebba,lisa och jag :)
                         
             här är ebba iaf :)
   ebba sham och lisa är jäätte revliga personer! verkligen glad att jag kom i samma klass som dom ;) har faktist bara massa trevliga folk i klassen super!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0