och så måste man ju blogga också :)

hola guapas! idag hade jag först vanlig skola..lite lektioner sådär trevligt värre..sen drog jag in till stan med flickorna från min klass proteterade vid plattan! ni som får rösta rösta inte på sverigedemokraterna!
sen gick vi runt lite i stan innan vi drog och fika med 2 flickor vid namn åsa och johanna väldigt trevliga flickor :)  jag och ebba delade iaf på en foccacia som var läskigt god! sen vandrarde vi runt och försökte sälja kramar men det gick konstigt :S sen var det iaf dansa för kärlek på plattan så då körde man jupå lite försiktigt sådär :P men det var kul! gillar verkligen min klass haha!
             
     posar lite med sts reunion inbjudan :P ser ni vad det står i min panna? :P
det står justin bieber sen hate :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0