troett!

hola guapas! jag är så himla trött! håller på att somna men måste skriva klart min svenska! även fast jag just nu helt skulle vilja krypa ner i sängen och sova tills måndag morgon!  just nu har jag ingen vidare lust att dra ut imorron men det kommer nog bli kul :) jag och ebba har vart och trännat vi tog ett danspass och snakca om jobbigt hållde på att dö! jag trodde jag avr grym på att dansa innan men jag är tydligen inte så bra! nu måste jag plugga! PÖSS PÅ ER
                               
  istället för iskalla hösten skulle jag vilja vara här igen..känner iaf att jag börjar komma över sorgen att inte vara kvar i torquay XD

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du e en snyyyyygging !;D och jaa man har ju kommit över sorgen för det mesta, men när man kollar på bilderna där det va varmt, man hade kul.. Då saknar jag det mucho:/ <3

2010-10-02 @ 09:19:27
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0