dans.

gud vad jag har blogat dåligt! men har haft fullt upp hela tiden! i fredags möte jag upp alice vi fixade ltie grejer och hade lite picknick och pratade en maaassor! sen var det dags för bokaspers på grönan! full proppat med gamla tanter och gubbar,mne vi hade asnajs! asgarvade och ja toppen kul var det! drog senare tillslussen några skulle äta och lite sånt men jag åkte heem. Igår så möte jag först upp taxen solade i humlan med henne och picknickade pratade och myztee! sen såå drog jag till ebbsan på kväällen åt 3 rätters och hade askul!! vet inte riktigt vad jag ska berätta..heheh jag är helt slut.

taxen igår!

tjejer som försöker lista ut hur man ska laga maten! det vart extremt gott! bruschetta,ceasar sallad och annanas paj!

vi var så hetta innan bo kaspers heh

Kommentarer
Postat av: Fawsper

Han bo har coolt andranamn

2011-09-02 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0