juste man ska blogga också

har haft så jävla kul! därför jag inte bloggat..vill ju mjölka ut det sista ur sommarlovet! igår träffa jag ebba, vi fika i gamla stan,sen så kom vi på ebba har aldrig vart i nacka! whop vi åkte dit hamna på nåt ekologiskt kaffe..sen så hamna vi så jävla fel hahah vill inte ens berätta vart vi hamna....men sen hängde vi lite hos mig..innan det var dags för uteegång! det var midnattsloppet som gällde! karin jag och ebba! skrek på alla som rörde sig! hejade massor på min pappa ( han var utklädd var askoolt och det gick jätte bra för honom riktigt stolt!) vi sprang igenom vattenfontänen,dansade loss på gatorna,vart bjudna på korv med bröd inatt..alltså shit va jag hade kul kan inte förklara allt (sorry dudes)

hahah vete fan


video från kvällen kommer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0