j*vla cepä dag.

igår hängde jag på taaxeen! vi träffades fixade lite grejer.. sen så drog vi till kista titta runt lite,drog hem till mig åt och chillade lite taggade till för kvällen lite..heh. drog tbx in till stan för att vi tänkte checka fashion week lite,kom lite sent och ja..det sket sig.. vad gjrode vi mer? vi drog till rålis hängde med:valle,marcus,per (har ingen aning om vad han hete) jerry och sen nån mer tror jag, dom skatade och vi hgängde där prata och hade kul helt enkelt! sen dissa vi dem för att dra till 60 sen..asgarvade vi där lite innan ÄSCH SKIT SAMMA DET ÄR ETT BIG K.  PÅ DETTA INLÄGG! JAG HADE ASKUL IGÅR KVÄLL.

snygg..at baresso

igååår like u alooot

Kommentarer
Postat av: taxen

myyyyyyys! love<3

2011-08-13 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0