förlåt att jag är så tråkig

jag måste bara skriva av mig orkar inte. jag har alltid varit någon som alltid ska ha kul, alltid skratta aldrig vara tråkig. den förolämpningen jag har varit räddast för att få är just tråkig. Min höst har vart HELT flippad. jag vet egentligen inte riktigt vad jag hållt på med jag har haft det stört jävla kul det är solklart! men just nu känner jag mig heelt slut från top till tå. helt psyckiskt och fysiskt slut. jag vill bara sova hela tiden, jag vill bara plugga,jobba och träna egentligen och styra upp allt,  men nej det blir inte så riktigt, jag vill ju samtidigt ha riktigt jävla kul.
jag känner mig just nu, jag vet inte helt värdelös hinner inte med nåt jag vill hinna. jag vill bara dansa loss medans jag bara styra upp allt?
sitetr och håller på med mitt projket vilket får mig och må riktigt bra iaf det är en himla tur!
ser ni hur många jag det vart här? men jag känner att jag vill ta tag lite i mina egna problem också.
jag brukar inte vara rädd, men nu är jag det.

Tumblr_ll7ns8mrjj1qffhpyo1_500_large
weheartit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0