nej. eller jag e ju glad för jullov.

jag borde vara gladare än vad jag är. men just nu är jag så himla besviken på en del människor så inte såå glad över jullov som jag borde vaara! men dagen har vart fett med jävla najs!  skolavslutning, hamna på min favorit lunch resturang "creme" vid slussen med pappa! SÅ JÄVLA GOD MAT REKOMENDERAS STARKT! sen möte jag lisa otippat i stan vi tog en shopping tur det vart en kläning och ett par svarta byxor för min del! sen så möte jag upp taxen och hamna på baresso för att planera sommare! åh vad mys det var. sen jobbeet och nu är jag hemma! har massooor att fixa till imorron orolig och stressad hoppas till gud att allt löser sig skjut mig annnars tack.
baby at baressoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0