slå klackarna eller jag mena conversen i taket!

hola guapas! förlåt för att jag inet bloggade igår men hade rent ut sagt en piss stressig eftermiddag. i skolan lekte vi mest blindbock och tittade på "vänner" det var mys. sedan var det ju dags för kvällen. då började jag med att göra klart den där jevla geografin. sedan drog jag ner på sumpan och åt fetto mat med linda,sonia och lollo innan vi spela ltie kort och så på ung :P sen drog jag in till stan för lite fest med cookie! vi åkte till alvik där vi visade vilka som dansar bäst i hela sthlm! men hjälp av lite saft ;) hihih träffade på zahra,sanda och malin också mys!
sen hamna vi på donken vid odenplan ihihihi..kul kväll! kunde dock slutat bättre.

eftersom jag inte hade några bilder alls snodde jag den här av sonia! det är jag och linda påväg till taize( skulle skriva tc men vart taize hhahahha hjärntvättad tjej) dom var så gulliga och följde med mig så jag inte behövde åka själv :D

Kommentarer
Postat av: Sonia

haha yay :D maaatmaaatmaaaat! det va gott :)

2011-02-26 @ 13:35:20
URL: http://akvarellcell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0