svarar lite gran :P


Sssssss om plugga nej tack!:
hihi vad säger du om M <3 F ? ;D


svar: vilka är det? XD hahhhahhaha michelle? och nån på f? hah ingen aning om vilka det är!

Hanna om hem kommen (FRÅGA PÅ):
hur lägger man upp bilder från mobilen till bloggen? :)

alltså hur mobilbloggar du? du skickar ett mms så kommer bilderna upp! http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html
följ länken super enkelt ;)

emelie :) om hem kommen (FRÅGA PÅ):
fin blogg :)
följa varandra på bloglovin ? :D
p.s! lägg till pingistjejer.blogg.se med , det är min och en kompis blogg mä :D den är typ precis ny !

taack! men tyvärr följer jag ingen på bloglovin vars blogg jag inte är intresserad av fötlåt men ja läser endast det bloggar av fokl jag känner regelbundet annars kikar jag gärna in på andras bloggar :)

Hemlig beundrare om fredag..och ja:
Har du börjat röka? Eller har du alltid rökt? Tror inte du skrivit om det tidigare!

hemligbeundrare lätt spännande ;) nej jag röker inte. ska väl inte säga att jag e helt oskyldig men kedjeröker ej. :) och skriver inte om alkohol och sånt för jag tkr inte det e lämpligt att blogga en massa om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0