3 månader

om 3 månader prick..just nu lär jag sitta på heathrow i london med en stor frappino mocha i handen och vänta på att planet till miami ska lämna london. Jag längtar så det verker i hela kroppen. vill bort från snöslaskiga stockholm. de jobbiga mattelektionerna, skolmat som smakar exakt likadant vad det en är. Jag vill bort från tidiga morrnar då man tvingar säg upp i sängen. jag vill ersätta det här med sol och en varm sandstrand,shopping i unika städer,mat som är exotisk och jätte god, sena kvällar med massor av dans, morrnar på en balkong med hela atlanten som utsikt.

jag ska till många länder hela  7 stycken faktist om jag räknat rätt, aruba,colombia,panama,costa rica,haiti och åka runt lite i flordia. det kommer bli så skönt! avgång 17 april..så det är en stund kvar.sen nästan en månada av paradiset.

en bild från costa rica :)                            miami wop wop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0