årsume del 4!

juli!
och så kom juli.i juli befan jag mig större delen av året i torquay,med det härligaste människoorna,lite plugg,shopping,party och ja ni bäst! skulle kunna skriva 4 sidor minst om torquay men "what happends in torquay stays in torquay". ja ni det var verkligen bäst! senare i juli var det landet och hade scones period i stortsett det enda jag åt..vart en del utekvällar wop wop!


augusti!
min älskling nea kom till landet vi hade som avnligt askul! sedan bar det av till taize frankrikr! som var helt underbart en vecka fyllt med underbart folk,asgarv,pissäcklig mat,taize går verkligen inte och beskriva men det är helt jävla underbart! drog ditt med carro,emmi och leon :D sedan när jag kom hem kom jag in på mitt andra valda gymnasium thorildsplan funkade muy bien och gör det fortfarande! hade en utekväll med mina ursviks barn+lollo på thai..innan jag möte upp min älskade sofie från torquay för en fika igen! planera in massor med resor var på nrj på grönan hade riktigt jävla kul! augusti var awsomE! juste bakade en tårta med emmi och carobarro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0