årsume del 5!

vet att det blir mkt av det här nu men men det är bara kul! dags för september och oktober!

september

september började med att jag gick vilse på gympan..med 2 andra flikks..tränade en massor! drog till kärsödagen med klassen där jag badade med kläderna på! sista doppet för håret! började h'nga massor på vapiano..partajade en del :D fick lyx frukost hos lollo! var på museum med isabelle! hänge med emmi,övertala alla att inte rösta på sd,partaja lite till aik matcher i massor! sen drog jag till tyskland och skåne partajde och umgick med isabelle+släkt :)) tyskland e kärlek den resan var kärlek!

så här såg jag ut!

tyskland!
oktober!
oktober firades in med en fekke..som för mig spårade totalt..och på det förlorade jag göteborgsresan :( men festen var dock kul..tills det spåra :) umgicks massa med carro och emmi!. gick på bio med mr.hemlig fast där slutade det :P alice jag och lollo drog till landet wop wop träffa pelle kärlek! cookie gästblogga! fikade med den saknade lydia! HERMON kom till sthlm! askalas! hängde på cosmonova med skolan..firade ebba som fyllde år! festa och fika lite till. vapiano,queen the musical, emma kom till sthlm! träffa henne och sofie! halloween och sista aik match!

gjorde också om hela mitt rum :)) det här var innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0