årsume sista delen!

november december sen e det klart askalas! nu är det bara börja på nya minnen och ha ett lika roligt om inte ännu roligare 2011!
novmber!
lovet började med bowling med lollo och nea, cafe string var mit andra hem,var riktigt elak mot en vän vilket jag ångrar bajs mkt..fekkade hos sham en eftermiddag med dubstep (upptäckte att det var riktigt jevla bra) fick nackspärr,firade sonia som fyllde år, träfa älskade judith igen! festade lite, vattenpipa, på ett berg med utsickt över hela stockholm och fint folk, en vän till mig gick bort :( hade torquay middag med mina sötnötar! askalas! busa på ikea,tog en bloggpaus på en dag hah trodde det skulle bli längre ;)festa lite hos emil,utekväll med ballis, och festa en gång till.

december! wop wop!
hängde lite ute vid globen höh (konstigt egentlige) dregle efter en one piece, utgång  som var helt galen verkligen skit kul med taxen!! vart sjuk.umgicks emd ena,fikade med lite till torquay folk!oluggade och promenerade runt sthlm!,mådde riktigt jävla bra!lesiga bombningar i sthlm hade myskväll med alice,nea och lollo! afrodansade festade i klassrummet på rasten högtalare på max!(jag dricker inte i skolan såklart fjoortis) jobbade,mvg i drama, åkte skridskor , festa ordentlige hos sofie! juljuljul, vart blond! (typ) och fira nyår med ballis!



vart blond! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0