cha cha bitches!

jag ligger i soffan försöker plugga lite och tittar lite bloggar :) borde ju vara i skolan idag men eftersom jag sovit 1 timme inatt och inte kan gå länggre än 10 meter så känndes det lite svårt! får se om jag går till skolan imorron..just nu h¨ller jag på att dö av tråkighet..har så j*vla tråkigt..och kommer inte ha det så mkt roligare på ett tag efter som jag har utegångsförbud..livet ska inte vara så här tråkigt..fast jag lär vara en av de mest lätt uttråkade personerna på jorden!
               http://open.spotify.com/track/3TEvW6CxYRlSurqzXqXxE0
                 den låten spelas om och om igen på min spotify!

just det den här elskade tjejen har kommit hem wop wop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0