fredags mys?

fredags mys? nee inte direkt va? idag har jag mest mått dåligt..och vart lite halvt ledsen över utegångsförbud..det jobbiga är alla fester jag missar..allt roligt jag missar..men alla gör vi våra misstag vad ska man göra åt dom nu? jag hade skit kul igår så ångrar det ej..men skulle inte göra om de om ni fattar?  jaja ikväll var jag hos nicolas och isabelle ( det var tillåtet) nicolas fyllde år och isabelle och nicolas kom hem från asien igår..så det var kul och träffa dom igen! isabelle hade köpt världens snyggaste väska jag dog lite av avundsjuka ;) men jaja vet inte riktigt hur den här månaden kommer se ut..blöh..jag e endå bara en 16 årig tjej som bara vill ha kul..

och jag kommer alltid vara michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0