lördag

ligger i soffan med solen i ansiktet och bara njuter..min mobil e seg och funkar knappt..jag är nästan helt instängd ligger bara och skummar igenom en massa bloggar..njuter verkligen! har vart ute och solat hela förmddagen hahahah inte blivit säärksilt brun XD men jag har det så otrolitg mysigt! slipper allt skit snack..missat allt som hände på fredagens festande och det är skönt! tänkte snart se pretty woman min favvo film hihi :P sen ikväll tänkte jag gå på den där grejen en liten stund här på landet..myzzzz lite "fekke" i landetlivet. just nu skulle jag kunna stanna i den här soffa hela livet så mysigt har jag.

hahahha hitta den här ASCHARMIGA bilden från i sommras..hehe


Kommentarer
Postat av: taxen

haha våra lördagar är så jävla händelserika xD

varsin soffa, varsin film (y)

haha, puss <3

2011-01-29 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0