nyårs piics!

hola guapas! nyår var ju iågr hur kul hade ni? jaja alice so var mitt sällskap vi hade skit kul! hamna på ett fik inne i stadn där vi åt middag! drog vidare! no details fel personer kan läsa.. men sen så var vii tillbacka i sumpan där vi hamna bland massa folk i tornparken  med raketer och skumpa! efterfest..norskfylla utanför en bank trillandes i en snöhög, asgarvande,  vaknade upp med ett skärsår på fingret som gör jätte ont :/ lyckad nyår! kanske inte perfekt men jag och alice har alltid kul!

outfit! jag körde på metalsilver färgad tunika,strumpbyxor och kavaj!

kolla mitt hår hahaha

gick och la mig 7 imorrse...det ligger strax efter mitt rekord på en party kväll som är 9..men vi var faktist hemma innan sju! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0