life

igår lunchade jag först med carro jag lagade spagetti och köttbullar till henne och pratade om allt vi missat i varandras liv vilket var en del,tittade på förra årets frankrike bilder och jag fikck ångest att inte jag åker till frankrike på lördag med både emmi och carro. efter jag lunchat med carro drog jag till solna med emmi vxlade pengar eftersom hon också ska till frankrike och jag fyndade en baddräkt för 30 kr som jag egentligen inte har en anning om när jag ska andvända den..sat och myste med pommes på en korvkios..drog mig hemåt,åt ey lime kakor med familjen innan det var dags att dra ut igen..hängde i humlan med alice,gick på bio såg kronjuvelerna väldans bra..och ja hngde runt..sen natt med hipp hipp hora och pistage glass

världens coolaste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0