tidsinställdt!

haj haj! har vart så duktig att samlat ihop lite citat från vänner som jag har sagt så ni ska få skratta lite åt mig ;)
ibland hänger inte hjärnan med


"gör som killnamn bara spruta!!"  pratade om tändvätska ;)

"jag vill inte gå i jorden det kan finnas lera där"

" matte vem fan behöver det, den enda matten jag behöver är när jag ska skriva en text" fråga mig inte hur jag tänkte?

"om man kissar rinner alkohol ut ur kroppen då?"

" va stavas iq, aqe?!"

" norge är som danmark fast dom e glada i norge och fulla i danmark,same shit"

det får räka där...heheh jag tänkte man får vl bjuda på sig själv lite..




Kommentarer
Postat av: Michelle

fin blogg & fint namn ;)

2011-07-04 @ 19:16:43
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0