jag vill ocksåå!

har haft en lektion också idag! gympa..det var ganska najs..sen drog jag och möte upp lollo och gick på williams student! GRATTIS WILLIAM! sen har jag firat det hela kvällen! hela mitt linne och mitt hår är äckligt av champange och öl..mys! nejmen har haft det riktigt bra och är så mätt så jag kommer spyy..blöh hhaha..imorron åker jag till dalarna! bara så ni vet ;) har lite bilder från utsprigningen ..min kameras minne var fullt sen men lite bilder får ni ;)

naken? :O mhihi nej dåå..

whooooooop

lollo och fanny!
borde fråga innan jag lägger upp bilder på william man vet ju aldrig ;)) så snäll käner jag mig idag!
nu ska jag sova kommer dö annars skit va trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0