tisdagskvällen!

igår kväll möte jag upp alice för en middag på "string"  ett av stockholmst mysigaste kaffe! vi åt varma mackor såna där man bara dregöar för och drack chai latte, som e standard för mig o alice hih. sen så luffade vi runt en massvis i stckholm, var på 60,odenplan,östermalm, fridhemsplan,centrala sthlm ja vi var i storsett överallt..stannade inte förrns vi var i skanstull där vi möte massa trevliga människor och köpte subway kakor..kvällen var riktigt myziz

cafe string!

skit va cool tjej!¨

den h'r tjrjen var också rätt så cool

sedan nar jag kom hem somnade jag till en film..vakna och visste inte vart jag var..gick runt och letade efter folk hehe XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0