go insane

jag har haft en super lördag! åt frukost vid 15 haahha..sat på balkongen med fil och blåbär,drog in till stan med alice vi satte hos i kungsträdgården åt läskigt god glass dog lite! sat dår skrattade lite åt folk som vinglade sig fram på skateboards pratade gamla minnen skrattade åt våra kära vänner fatima och arasha..
sen drog vi till ett av stockholms hustag med väldigt fin utsikt träffade taxen och hennes killgäng mycket trevligt och ha den fina utsikten och trevligt sällskap :) send rog vi till stan för att träffa min super dupervän hermon!!!! har inte träffat han sen i höstas så var jätte glad över det! vissade han gamla stan och delar av söder innan jag drog hemåt..nu har jag väl ätit lite chis spelat lite musik och bara njutit av vilket underbart liv jag lever.

hustaket dock är bilden bajs dålig men fick inga bra bilder hehe..

här är jag och hermon i sommras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0