what I needed

friday friday gotta get down on friday. en halvt förkyld michelle tog sig igenom en skoldag fettade loss rejält hade fredagmysis med klassen med film på håltimmen Nora hade vart duktig och bakat en riktigt smarrig kladdkaka!
efter skolan fixades det grejer med ebba och karin innan jag drog hemåt, tänktes festa,tänktes bio men ne det vart hemmakväll eller inte helt hemma var ute på lite ärenden ;) men när jag kom hem sen vart det "Seven" min favorit film! har precis sett klart den och ätit lite för mkt m&ms nu ska jag se några avsnitt dhw och sen sooova dör just nu av trötthet!

som när jag inte har en bild från idag får ni en random egobild! måste börja fota igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0