dreams

det är projektdag jag sitter mest och lyssnar på fin house,skriver lite om stamceller och drömmer mig bort.
mina drömmar går till ett annat land som belgien och dansa loss på tomorrowland,dansa tills du blir knäsvag,dansa tills du tappar andan.
mina drömmer går också till landet, sitta och spela kort hela natten och dricka liter med kaffe.
jag vill inte vara i thgs gula tegelbyggnad, jag vill inte gå i den röda korridoren.
jag vill trilla runt en sommarnatt i staden.
Jag vill vara i taize va hungrig och bara asgarva.
men nu sitter jag här längst fram i datasalen, hem och plugga hela kvällen och äta vindruvor.
imorron sätter jag mig i bilen och försvinner ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0