heelgeen!

vet att jag aldrig bloggar på helger längre soory men jag vill bara ha kul! tar vara på varenda minut..man kan missa något annars!

i fredags sat vi i flera timmar på marken och väntatde på håkan..där ville ag bara pause tiden där kände jag mig lycklig där kom glädetårarna,under gårdakvarnar och skit ville ag stanna förevigt,hemgång längst strandvägen,kissa och asgarva,helt död åka t-bannan hem,sita sälv på hjulsta tåget och gråta glädjetårar.juste köpte en fin fin tröja!

i lördags gjorde jag först mycket hemliga saker! sen åkte jag hem till bästavänen,vi drog och titta lite på promoe i kista,sen så dansade vi till movitz och gamla partylåtar,lagade veggomat,åt för mycket onyttigheter,dansade lite till,drack och åt lite till..och tittade på aik guld dvd och dreglade efter oscarsgalaklänningar


asdåliga plaster men du var bäst

vi KAN LAGA MAT

cornwook och ris muums sen såås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0