lycka lycka lycka

jag är glad idag, riktgigt glad till och med.. mår suveränt! har endast haft en lektion och den gick iof åt helskotta men resten var nice, ingen spanska och var sedan ordförande för ett utskott i 3ornas fn rollspel..har ju utökat mitt program nu sen jag var i slovenien..ska läsa internationella relationer också så vart bara en liten utökning 50 poäng rättare sagt, men det har ju blivit så att jag fått göra det roliga delarna av den kursen ;) sen har jag även fått min kamera hittad på arlanda så är riktigt glad den försvann från planet påväg hem från rom :/ och sen ska jag på arbetsintervju tidigt som satan lördag morgon taggaa
2 bilder från kursen internationella relationer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0