ångest

jag har nån slags ångest, verkar i hela kroppen..känner mig ja helt bortgjort. jag vill bara ta tag i ALLT hela mitt lvi och bara fixa till det, har ont i mage,huve och benet (operationen helt stört att det gör ont fortfarande)  skolan har bvart ganska lame..har bara haft 2 lektioner och har vart så galet ttrött, så har mest suttit och lyssnat på genomgångar. åkte hem direkt efter skolan sov en timme och nu har jag tagit en kopp kaffe och städat lite! så nu tänkte jag ta tag i plugget, tänkte fixa den där engelskan och börja på min slovenien resolution! sen har jag introduktionen att skriva också yeah! mycket att göra men antar att det är värt när jag är i slovenien. nu bara skriver jag ut allt, hehe
men har vart så himla onyttig det senaste dagarna så det ska jag också ta tag i nästa vecka får jag äntligen börja träna så det ska bli skööönt! äsch nu måste jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0