häj bloggen

jag brukar skriva att jag lever när jag inte bloggat på länge..nu mera är det en definitions fråga har ont i hela kroppen är extremt trött och vill bara sova! igår var toppen möte upp ebba vi tog en morgonpromenad, hamna lite i nacka forum..krånglade lite..men sen möte vi typ en av världens snällaste personer hehe..och allt var jätte kul!
fika lite,fixa lite grejer, sen vart det fixa oss och käka guacamole innan vi drog till davids 18 års partaj! och det var riktigt lyckat askul hade jag iaf! även fast vi åkte fel och fick frysa..men aja det löste sig och ja hade kulkul
tror ni kan få lite bilder senare ;)
sålänge får ni en gammal party bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0