Cuz everything I buy can't be sold And everything I touch turns to gold

helgeeen whöp whöp whöp..okej driver..
det har varit gött i fredags så fikade jag först med min farmos riktigt mysigt hon har fyllt 70 så hon fick en fin present, sen var det dags för familjemiddag men då hänka min kära ebba också! sen vart det utgång! en väldigt misslyckad sådan faktist..det var dock tur att jag var med ebba för hon e gryym, men vi hängde lite hos emil,lite överallt egentligen och kvällen sluta i krillan med ebba :) sen vakna vi upp och gick och åt riktigt jävla god frukost hos shaamsy<3 promenerand,städning och för lite pluggandes..
ville ha en ensam lördagkväll med endast 2 kompisar ben och jerry men nej nej det slutade med gäster vart färre och färre mot natten..sen skulle jag ju jobba också! vilket jag ska göra nu höhö!
1909701_460s_large
höh...
ska se om ebba har några fina bilder från helgen ocksåå pösspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0