det är lika viktigt att ta hand om dig själv som att ta hand om andra.

ibland får man en riktigt jävla egoboost något som är otroligt härligt.
ikväll har jag bara tänk på mig själv, jag har tagit ett rejält bubbelbad,druckit kaffe och gjort ansiktsmask
tittat på en romantisk komedi
och fått otroligt söta sms från fina vänner..
ibland när man har varit nere ett tag kan man få små saker som gör en att må riktigt jävla bra.. det gäller att ta vara på små saker också.
det gäller att lära sig älska livet. även om det kan vara riktigt svårt ibland, även när precis allt skiter sig och man inte uppskattar ett skit.  det gäller att se det ljusa i allt. man ska bry sig om de som bryr sig om dig, aldrig glömma dom. de andra ska man ha lika mycket respekt för som dom har för dig. jag vill inte låta som en predikare,präst eller lärare.. det här är mina åsikter här i livet, jag är trotts allt bar en 17 årig tjej som känner att hon har enormt mycket livserfarenhet, emn antagligen inte har nån alls, jag vill lära mig av mina egna misstag och skapa mitt eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0