I don't give a fuck 'bout what ya sayin

aholaa guapas gött med er eller? :) jag e så jävla seg idag! men aja jag överlever väl..
jag vill skriva på något fint sätt om vad jag gjorde igår men det är inte riktigt min starka sida, jag är mest den som klumpar ihop massa felstavade ord och skriver från en del av hjärnan som egentligen är ganska yttlig..inte sådär jätte djup direkt
men nu vara så här igår vakna jag och min mor vi gjorde en riktigt dunder frukost,resten av morgonen/förmiddagen spenderades i badet..en stressad michelle drog sig in till stan stressade runt med taxen..drog till nicolas åt mangotårta mycket smarrigt! sen drog jag till fridhems möte upp lisa sen hamna vi hos emil..det avr en rolig kväll..en mycket rolig kväll faktist såklart det alltid finns några saker man hade velat haft annulunda. men man kan inte  ha kontroll över allt i världen eller hur? jag tycker det är ganska synd faktist.
ja..och med rubriken..jag bryr mig helt ärligt inte om allt det sägs om mig..om det sägs en del och det vet jag.. tro inte att jag får reda på det någon gång...jaa jag vill bajsa på lite folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0