okej mår lite bättre nu!

ja jag erkänern igår känndes allt piss. big time. jag jobbade det gick okeej åt god mat! men grejen var den nåt tyngde ner mig hela dagen ( det stannar utanför bloggen) det finns personer som får mig att må PISS och jag förstår inte varför jag lägger energi eller tid på dom..men aja skit samma. efter jobbet kom lollo hit min fina underbara! vi drack te,åt macarones,spela kort, lyssna på massor med musik, titta på family guy och somnade på soffan innan man gick och la sig i sängen och sov riktigt goott! ¨åt lyxfrukost och stressade iväg för att luncha med emmi på ikea! längesen jag träffa den fina tjejen! seen nu ikv har jag fikat med syster..shit vad jag har ätit..
halv gammal bild..men orkar inte leta hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0